Известие

Collapse
No announcement yet.

Върти ми се идея за подгряване на антифриза!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
    Ти закона за запазване на енергията чувал ли си го?
    Чел съм го. В този случай свещите няма да се стоплят максимално, но ще има повече на брой свещи от там по-голяма площ на топлоотдаване, а използваната енергия ще бъде значително по-малка.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

      Знам, че има такива подгревни свещи, които са способни за секунди да стоплят течноста.
      Това не ми прилича на въпрос... т.е. ти вече знаеш!

      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Ако някой е намирал такива решение моля да сподели.
      Споделиха ти колегите решения, и понеже на теб не ти харесват решаваш, че можеш да спориш!
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Има такива свещи. На някои JTD-та. 3 са наброй и подгряват само антифриза. То е достатъчно да подгрее само малкия кръг системата. На 60 градуса да го направи ще е нещо.
      Въпросните свещи са 3 по 200W едната т.е. сумарно 800W няма как да стоплят ~1л топло-носител "за секунди"
      Нямам време сега да ти изнасям лекция по топлотехника и термодинамика на четиритактовия бензинов и дизелов двигател!

      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение

      Разбрах, че предварително загряване няма как да направя без да си купя допълнителна печка. Но да дам 3000 лв. за печка и да я сложа на кола за 7000 лв. малко не върви.
      Всяко нещо си има цена, а това, че на теб не ти харесва е една друга бира!

      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Аз за това питах тук какво да направя защото аз самия не знам какво трябваше да направя. А вие тука се правите на не знам какви.
      Не се правим на "не знам какви" просто сме открили топлата вода! Виж какво ти е написал колегата понеже на мен явно не ми вярваш въпреки, че ти го доказах с цифри:
      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
      няма как да стане без да ползваш външен източник на енергия
      те това е
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Не искам някой да ми каже "бе няма да стане.. не се занимавай" аз искам да се занимавам и ще го направя. И ще работи. За това който не иска да ми помогне, то поне да не ми пречи.

      Айде без лоши чуства.
      Все още не виждам достатъчно смирение за това, че те предпазваме от излишни разходи на средства, време и...
      най-лошото разхищаване на енергия!

      И аз така без лоши чувства
      Have A Nice Day
      o/_______\o
      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
      []=о===о=[]

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
        Това не ми прилича на въпрос... т.е. ти вече знаеш!


        Споделиха ти колегите решения, и понеже на теб не ти харесват решаваш, че можеш да спориш!

        Въпросните свещи са 3 по 200W едната т.е. сумарно 800W няма как да стоплят ~1л топло-носител "за секунди"
        Нямам време сега да ти изнасям лекция по топлотехника и термодинамика на четиритактовия бензинов и дизелов двигател!



        Всяко нещо си има цена, а това, че на теб не ти харесва е една друга бира!


        Не се правим на "не знам какви" просто сме открили топлата вода! Виж какво ти е написал колегата понеже на мен явно не ми вярваш въпреки, че ти го доказах с цифри:




        Все още не виждам достатъчно смирение за това, че те предпазваме от излишни разходи на средства, време и...
        най-лошото разхищаване на енергия!

        И аз така без лоши чувства
        Добре. Мерси. Ще помисля над това. Сори за моя тон, но се въодушавих от идеята.

        А само един въпрос имам. На JTD-то как работи това подгряване?
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          при изправен термостат за 10 15 мин колата трябва вече да топли вътре и мотора да е позагрял поне до 60 градуса всичко останало ми се струва излишно печката за която пинко говори си е вариант но цената и е висока, другото което е тя така или иначе отнема време и то доста при наличие на топъл гараж какъвто казваш че имаш
          sigpicAlfa 155 2.0 16v

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Добре. Мерси. Ще помисля над това. Сори за моя тон, но се въодушавих от идеята.

            А само един въпрос имам. На JTD-то как работи това подгряване?
            Така по става!

            Мисля, че споменах в някой от по-предишните си постове каква е основната задачата на системата. Не случайно веднага след нея минава през радиатора на парното.
            В зависимост от температурата на антифриза при стартиране на ДВГ, подгревните свещи си имат собствен блок за управление. Можеш да го видиш на следващата картинка в линка от Eper който беше приложил с въпросната картинка на системата. Релета включват една, две или и трите свещи. Това може да стане само при работещ двигател на поне 660 оборота, а също така и при напрежение на акумулатора не по-малко от 12.8 волта. При по-ниско напрежение, с цел запазване на енергия, едната, двете или дори и трите свещи може да не заработят, което решава ЕКУ, в зависимост от напрежението. Това, сигурно го пише и в еLearn!
            Аз обаче, го знам от един друг форум, покрай една друга кола и една друга изкарана бира
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от dimo Покажи съобщение
              при изправен термостат за 10 15 мин колата трябва вече да топли вътре и мотора да е позагрял поне до 60 градуса ...
              Така е колега, но това е за бензинови двигатели... с дизелите е по-сложно особено през зимата! С помощта на тази система загряват горе-долу за същото време като бензиновите двигатели само с малката разлика, че доста по-рано започва да духа топъл въздух вътре в салона.
              Have A Nice Day
              o/_______\o
              (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
              []=о===о=[]

              Comment


              • #37
                Темата бая е разисквана и в други форуми, но в краина сметка до окончателно заключение май не се стигна.
                Ето малко коментари http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...E5+jtd&start=0
                И на мен ми се иска да бодна 3 свещи да подгряват
                Ex 156 SW 2,4 JTD .
                Renault Megane Grandtour 2010
                Ex Dedra 2.0 ieLS

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
                  Темата бая е разисквана и в други форуми, но в краина сметка до окончателно заключение май не се стигна.
                  Ето малко коментари http://www.lancia-bg.com/forum/viewt...E5+jtd&start=0
                  И на мен ми се иска да бодна 3 свещи да подгряват
                  Колеги, чак сега виждам темата...
                  Аз много се запалих по тези свещи и си направих сам управлението с три терморелета и оргинално блокче(взех го втора употреба)
                  Има голяма разлика,парното загрява доста бързо...
                  _____________________
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                  Comment


                  • #39
                    пробвай с бързовар
                    Аlfa156 1.8TS 2000

                    Comment


                    • #40
                      И какво стана колеги,някой пробвали да загрява водата че зима иде
                      Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                      Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                      Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                        Така по става!

                        Мисля, че споменах в някой от по-предишните си постове каква е основната задачата на системата. Не случайно веднага след нея минава през радиатора на парното.
                        В зависимост от температурата на антифриза при стартиране на ДВГ, подгревните свещи си имат собствен блок за управление. Можеш да го видиш на следващата картинка в линка от Eper който беше приложил с въпросната картинка на системата. Релета включват една, две или и трите свещи. Това може да стане само при работещ двигател на поне 660 оборота, а също така и при напрежение на акумулатора не по-малко от 12.8 волта. При по-ниско напрежение, с цел запазване на енергия, едната, двете или дори и трите свещи може да не заработят, което решава ЕКУ, в зависимост от напрежението. Това, сигурно го пише и в еLearn!
                        Аз обаче, го знам от един друг форум, покрай една друга кола и една друга изкарана бира
                        Това чудо дали може да се добави на автомобил на който няма такова - в смисъл ЕКУ на 156 JTD без такава система ще може ли да я управлява?
                        Че нещо почва да ми става студено...
                        Welcome to the real world

                        Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                          Това чудо дали може да се добави на автомобил на който няма такова - в смисъл ЕКУ на 156 JTD без такава система ще може ли да я управлява?
                          Че нещо почва да ми става студено...
                          То и на мене ми стана чудно дали на моята немога да си ложа такова чудо,да нее с електроника а с прости релета да се стартира и датчик при определена температура от друго реле да исключва?
                          Mercedes W202 - 200kompressor 99'
                          Alfa Romeo 156 1.8 16V TS 99' - ex''
                          Alfa Romeo 145 1.9JTD 99'

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от morfius Покажи съобщение
                            Това чудо дали може да се добави на автомобил на който няма такова - в смисъл ЕКУ на 156 JTD без такава система ще може ли да я управлява?
                            Че нещо почва да ми става студено...

                            Брей от къде я изровихте тази стара тема колеги?
                            За 156-цата от подписа ли става въпрос?
                            Сигурно ли е, че колата няма такава система?
                            Да не би да е само повредена?
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ludkanar Покажи съобщение
                              То и на мене ми стана чудно дали на моята немога да си ложа такова чудо,да нее с електроника а с прости релета да се стартира и датчик при определена температура от друго реле да исключва?
                              Че аз как си я добавих?Естествено, че може,само блокчето трябва да си намериш от някоя морга!
                              _____________________
                              Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение

                                Брей от къде я изровихте тази стара тема колеги?
                                За 156-цата от подписа ли става въпрос?
                                Сигурно ли е, че колата няма такава система?
                                Да не би да е само повредена?
                                Питай дрифтьорчето де копа

                                Да за тази от подписа... Италиянка е и няма такава система.

                                Идеята е от някъде да се вземе блокчето, маркучите, окабеляването, да се купят 3 те свещи нови и ако е нужно нови кабели и маркучи (по мярка от старите) та да ъпгрейднем красавицата за зимата.
                                Но това само ако може да се напасне както си трябва, не ми се измислят измислени вече неща.
                                Welcome to the real world

                                Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

                                Comment

                                Working...
                                X